Daniel Fusărea – Invitatul de astăzi

Astăzi am un invitat special, din categoria persoanelor despre care am atâtea să spun că mai bine le las să vorbească ele. Este vorba despre coach-ul meu, Daniel Fusărea, prin preajma căruia am stat în ultimii ani. Îi sunt foarte recunoscătoare pentru susținerea pe care am primit-o și o primesc și pentru răbdarea și umorul cu care m-a învățat ce știu în materie de coaching și m-a provocat să duc o viață înnoită – cea pe care mi-o doresc. Dumnezeu l-a adus în viața mea când aveam cel mai mult nevoie și sunt convinsă că va fi o prezență constantă în continuare.

Și, cum cuvintele sunt puține, iar eu mă antrenez în a asculta mai mult decât a vorbi, vă invit să citiți un interviu relevant. Iar, dacă considerați că un seminar alături de domnul Fusărea vă poate fi de folos, sunteți așteptați cu drag la conferința de pe 4 februarie, între orele 9 și 17, la Hotel Capitol. Vă puteți înscrie aici, mai ales că, încă 3 zile biletele sunt la 30% din preț! Sper să ne cunoaștem sau, după caz, să ne revedem atunci, cu siguranță va reprezenta un moment cheie al devenirii noastre.

afis-seminarul-procesul-innoirii-mintii

Leave a Reply

